Thursday, 2 June 2011

lagu untukmu

salam...

tak best cuti. aku suka duduk bilik aku yang sangat homey. malam-malam yang sejuk. malam-malam yang tak pernak bosan n sunyi.
tapi balik rumah aku buleh luangkan masa untuk ayah,umi, adik-adik. tapi deep inside i miss you pumpkin. =)


aku tak boleh tido awal sebab dah terbiasa tido lewat kat hostel. so, tadi layan raja lawak. mengekek-ngekek gelak. best gile lawak sepah. lagi best dari AMIR tu. lagi best dari dr.rozmey.. *tiber!


baru jap tadi aku dengar lagu baru alyah. aku tak suka sangat lagu melayu. sebab kadang-kadang merapu. tapi lagu ni memang bagi kesan kat aku. JIWANG sikit. hikkk.




mungkin kita bersama..
nanti di atas sana..

takde mood nak bercanda tawa. mood:mandom sangat.

p/s : ily. always do. 

No comments:

Post a Comment