Saturday 18 June 2011

bodoh-bodoh suam FB #3

salam...

pesanan dari penaja : ini belog aku. ini cara penulisan aku. cetusan rasa ilham jiwa aku. (geli)
so, kalau ada yang rasa tak best, aku tak paksa hangpa baca. terima kasih. selamat membaca.




ada beberapa benda aku nak ulas kat sini. orang ulas sukan aku ulas post fesbuk. boleh?


- "sape yg knl miera ex ak" katanya! okay. dik. miera ex kau tu ada setarap erra pazira? rozita che wan? maria tunku sabri? (kelasss kau maria) 
so, pesal kau dengan spontan dan riaknya keluar statement sape kenal ex kau. sepatutnya kau tulis. 
" aku tau korang langsung tak kenal ex aku sebab dia tak femes macam aku jugak." jelas?


- kau nak drop ex kau sendiri sebab hina group kau. tapi kau ajak seramai-ramai kawan kau kat fesbuk, tua muda miskin kaya pakat-pakat drop ex kau. gitu? masa couple taik gigi kau kata coklat. dah putus kau ajak ramai-ramai bambu dia? ada satu perkataan je nak menerangkan kau. LOSER. terima kasih. NEXT


- " x dpt ak, nk ktuk kwn2 ak plak."  Allah.
PENGSAN!!!!!!!
okay. aku dapat jawapan dah sekarang kenapa dia ni nak bajet best tapi penakut macam ayam sikit-sikit. sebab dia HAWT! okay. adik, akak nak sepak ponggong adik sekarang. tolong tonggengkan ponggong adik ke arah akak jap.
aku tak tau kau ni manusia ke sejenis mentibang laut. macam sardin je kau keluar statement macam kau ni ala-ala shaheizy sam yang ramai wanita kat malaysia letak gambar dia bawah bantal kan?


NEXT!!


kalau kau adik aku, aku dah letak lesung batu dalam mulut kau.
aku ingatkan yang bagi post ni mentibang,
rupanya ada lagi abang mentibang ni hah.
boleh pulak kau nak komen kaler orang tu punya bagai kan.


p/s : cari problem sorang-sorang, ajak gaduh ramai-ramai. sighhhssss...

No comments:

Post a Comment