Tuesday 7 June 2011

VC untuk dihantar ke AMERIKA

salam....

lepas bagi salam nak gelak bahak-bahak dulu. gila lah. entri ni pasal ghambet lagi ngan VC terpaling sempoi beliau.


hangpa gelak-gelak apa? mampu ke nak buat macam encik ghambbbet ni nak hantar VC untuk pasaran muzik Hamereka??? mampu? so diam! contohilah abang ghambbbet kita tu okay. ada hati nak bawak nama malaysia ni ke hamerika nun. 


alahai ghamm. kau nak buat VC nak hantar hamereka ke, zimbabwe ke, qatar ke, timur timor ke tak buleh ke buat yang melambangkan negara kau sikit? motif orang malaysia nak terguling-guling atas lantai kat dapur rumah? motif menari depan peti ais? okay la.. actually VC tak payah ada motip yang jitu sangat tapi kau kata VC tu pasal husband and wife yang ala-ala merusuh gitu. pastu ada ego masing-masing. mana ego nya encik ghamm? 


lepas tu kau dengan bangga macam menang pingat emas acara gimnastik kat olimpik gitu kata kat press kalau orang nak kritik,kritik lah. amboi..eksen nya bunyi komen kau. aku rasa kau macam neil armstrong masa jejak bulan dulu la. kaki tak berpijak kat bumi yang nyata. orang dah macam manganjingkan karya kau, kau lagi boleh buat cool ala-ala cool blog kan?


hekkk..lawak lah kau ni. orang lain pergi mana-mana pun bawak identiti sendiri. kumpulan raihan tu tak payah pun buat kepala macam kau nak pergi sampai europe. okay kalau kau nak kata TU NASYID.. fine! macam mana pulak dengan kak iti kita tu? datuk siti. hah. chill je siap taknak bersentuhan dengan mana-mana laki boleh pergi europe jugak. siap kahwin dengan datuk K lagi. (tiada kaitan)


amacam pulak dengan Maher Zain? siap dia nyanyi lagu dia dalam bahasa kita lagi. 1 dunia kenal dia dengan cara dia. okay lah kalau ini cara kau tapi bila dah ramai orang tak puas hati kau bagi la komen meyakinkan sikit. contoh macam...


"mintak mahap lah semua rakyat malaysia terutama yang beragama islam. saya ni memang jahil sikit. terima kasih sebab mengkritik saya sebeban. saya tak terasa pun. memang silap saya. saya dalam perancangan nak buat VC baru yang lebih sopan dan lebih menghiburkan dan lebih bermotip. menari depan almari baju pulak."


sedap la sikit hati orang lain yang tak puas hati tu. tak pun kau cakap je.


 " saya ingat saya kat amareka masa saya buat VC tu. saya tak pernah terfikir saya tinggal kat malaysia.


kemalapan cahaya dalam otak ghamm dan snoop anjing 
adalah di takuk yang sama. 



p/s : aku 1st kenal ghamm masa dia belakon dalam filem cinta jadi BF amani. aku syak seumur hidup dia makan besi. sebab tu lakonan dia keras macam batang besi paip. =)

No comments:

Post a Comment