Wednesday 13 July 2011

cabaran sepuluh hari #8

salam...

soalan pasal lover lagi lah ni. apa ke nama soalan dia?


TIGA PERKARA 
ANDA SUKA
TENTANG 
KEKASIH 
ANDA.

first skali aku tak tau motip aku bold kan kekasih tu. 
aku takde kekasih, so apa yang nak suka sangat kan.
tapi kalau aku ada sorang kekasih aku suka kalau beliau...

1- belanja aku tengok setiap cite baru keluar kat panggung. pastu lebih molek kalau belikan aku satu large popcorn sekali dengan air mineral jenama spritzer. *air gas menggemukkan.

2- bagi aku hadiah mahal-mahal setiap kali ulang bulan atau ulang tahun kapel. hadiah tu surprise tapi elok lah kalau aku yang tetapkan apa yang aku nak. minie cooper sebijik ke, set bilik tidur ke, pakej percutian untuk aku sorang ke. 

3- bagi elaun tiap bulan kat aku. elaun sara diri lah cite dia ni. aku tak kisah sangat lah berapa nak bagi tapi aku lagi suka kalau mula dari tiga angka. nak bagi pat,lima,nam angka pun takdak hal ehh. lagi suka!

cuba teka apa masalah mamat ni. 

sebab tu sampai sekarang aku menjanda. janda ke? wah! sebab takde sorang pun yang aku rasa ada memenuhi ciri-ciri lover yang akan buat aku suka bila kapel dengan beliau. asal aku demand benda-benda kat atas dorang kata aku hanjenggggg. kenapa ntah. 

No comments:

Post a Comment