Tuesday, 12 July 2011

cabaran sepuluh hari #7

salam....

haihaihaii.. dah tujuh hari dah syok sendiri. best la aktiviti ni. boleh meningkatkan tahap keyakinan diri n kuatkan daya ingatan. 


apa lagi soalan tarap STPM yang ada? nak jawab ni jap lagi mesti pengawas exam nak usha-usha kertas jawapan aku. feeling pemeriksa. tampaq mau?


EMPAT PERKARA YANG ANDA 
BENCI
TENTANG
KEKASIH 
ANDA.

isshhh. susah la nak jawab soalan ni. aku dah la jujur,telus, adil dan cekap. ni soalan bawak gaduh ni. tapi..tapi..tapi.....

SELAMAT AKU TAKDE KEKASIH.
SO, CASE CLOSE. 
BABAI.

tak payah buat muka tekejut gitu la mat aku takde kekasih.
aku tau aku hot.
tapi nak buat macam mana. 
bukan rezeki dorang mendapatkan aku.
pi makan pedigree pi. syuhh.

No comments:

Post a Comment