Tuesday 12 July 2011

cabaran sepuluh hari #6

salam....

gila cabaran yang ni aku lewat sehari. mesti peminat-peminat setia aku marah. takpe peminat, jangan kecewa. ni hadiah untuk korang yang penat menyokong jatuh bangun aku dalam industri ni. PHEEEWITT.


jadah soalan harini? waiter! question pelisss. 


LIMA ORANG PALING BERMAKNA DALAM HIDUP ANDA

cegampang tak kalau aku jawab gini. TAKDE SAPE!
uiii.. bedebah sangat ni. 

pemenang tempat pertama.
family lah op cos. family tu menyeluruh. toknek, makcik pokcik, sepupu sepapat. tapi ikut hierarki gitu lah. macam sultan, pembesar, kuli batak. paling tinggi mesti lah mak ayah adik beradik. yang lain-lain tu penting jugak. kalau takde toknek macam mana mak ayah nak ada kan? semua ada perkaitan, so semua lah pemenang tiada pengalah. vince AF cakap camni. aku tak cakap.

pemenang tempat kedua.
pencuri hati. dia penting lah sebab dia dah curi hati aku. kalau tak letak dia sebagai pemenang, buat dia blender hati aku, hati ayam ke aku nak taruk balik? so, pencuri hati. you penting jugak lahhh. suka tak suka tak?

pemenang tempat ketiga.
sahabat handai zaman sekolah. alah, sahabat aku ada dua orang je pun zaman sekolah. ehhh, make it three lah. kalau takde dieorang ni ntah apa jadi dengan aku sekarang. mesti jadi ketupat. orang yang baik deserve sahabat yang baik-baik. =)

pemenang tempat keempat. 
seorang budak debab dan kawan beliau. penting jugak ni. kawan sepermainan kat U. takde dua bibik aku ni, memang sunyi lah campus life den. (bibik.haha.korang panah lah aku bila jumpa sem depan okay. akak rela.) lagipun dieorang paham minat aku. aku peminat gusti tapi kat U takde TV. selalu main wrestling depan aku. rasa nak je join sekaki dan tangan. =D

tempat terakhir. (tak panggil pemenang dah)
chill lah sape yang berada di tangga tercorot ni. sumpah aku tak suruh kau tarik beg kau balik rumah. jawapan aku TAKDE SAPE. orang tak femes macam aku tak ramai kenalan. so, tak boleh nak kata ada sape penting sangat dalam hidup aku yang tak seberapa ni. nak jadi pengalah tempat kelima? ambik borang kat kaunter touch n go berhampiran. TQ.

kenapa suka sangat ni heli. you tak menang pun.

No comments:

Post a Comment