Saturday 9 July 2011

cabaran sepuluh hari #4

salam....

cabaran dah masuk hari ke ompek! gaya cakap macam survivor punya orang kan. macam ada bunyi mengah-mengah sikit, bisik-bisik sikit sebab taknak bagi peserta lain dengar, dalam gelap.. bajet kau olyn. 


TUJUH PERKARA YANG TERLINTAS DI FIKIRAN ANDA.

1- pesal aku dah spray baygon nyamuk-nyamuk ni tak gone gone jugak. kalau aku katak dah lama aku ngap sekor-sekor. makan besar aku malam ni. tapi darah manis aku ni pulak jadi santapan yam cha nyamuk-nyamuk ni. shittt.

2- aku dah spray nyamuk-nyamuk ni lagi sekali. tapi aku lupa air kokakola aku ada kat sini. agak-agak aku minum mabuk laut tak? nyamuk tak settle aku yang settle japgi. ahhh!! minum je lah kot dapat transform jadi keluang man.

3- kenapa monitor kompiter semua petak ek. takde yang bulat ke, membujur sirih ke. aku nak jadi inventor monitor kompiter baru lah. nak buat bentuk love. mesti mat-mat jiwang banyak nak beli untuk awek dieorang. motip nak beli monitor je?????



4- kenapa aku pulun nak pikir apa yang tengah aku pikir ek. 

5- lepas berchatting dengan membe aku, aku terpikir kenapa kadang-kadang ada orang tak deserve apa yang dieorang dapat? luck ke? tuhan nak tolong ke? kadang-kadang orang keje kuat macam kerbau tak dapat apa dieorang nak tapi orang yang ambik benda sambil lewa, chill doplopatjam, tidoq tak kira masa, dapat senang-senang je. timkaiyaaa??

6- kenapa budak-budak fesbuk suka buat tulisan biru-biru tu? style ek? ke trend? ke rasa best? nak terai jugak lah. tulisan biru yang tulis. apa bangangnya awak ni.

7- bersih dah ke bandaraya kolumpo ketika ini? hakhakhak tuuuiiiii!


No comments:

Post a Comment