Monday, 31 October 2011

adakah anda begini?



aku tak tahu korang macam mana. tapi! ini aku dari kecik sampai sekarang.
dah tau dalam fridge memang takde natang ape dah, bukak setiap 5 minit. dengan harapan ada mini market tersorok kat dalam fridge yang tau apa aku nak. bila bukak skali lagi, jengjengjeng.. dah ada dah natang itu.


sampai satu masa mak bapak aku dah geram tengok tabiat berdiri keras depan peti ais tu, dorang akan cakap..
"tu lah bil eletrik tinggi. kau duk cakung depan peti tu. tutup bukak tutup bukak. lagi sekali ayah nampak, kau duk dalam peti tu."


baik ayah! tutup pintu peti ais, dok depan TV. setengah jam kemudian pegi dapo bukak lagi. motiffff?? ntah. tiada motif cuma tabiat. perbuatan itu berulang sampai aku tetido malam nanti. 


nak kata tabiat bebudak, sampai aku dah beso gajah ni pun dok buat begitu lagi. ayah, redha je lah dengan bil eletrik itu ye. =)

No comments:

Post a Comment